Van Zaken administratie en advies

Van Zaken administratie en advies bestaat uit een collectief van drie enthousiaste, zelfstandig ondernemers, die elkaar herkenden in hun passie voor cijfers en mensen. Vanuit die gedeelde passie werken ze sinds 2009 samen onder de bedrijfsnaam Van Zaken.

De boekhouders van Van Zaken beschikken over jarenlange ervaring in financiële bedrijfsvoering, in de breedste zin van het woord. Ervaring die bestaat uit vakkennis, kennis van bedrijfsprocessen en vaardigheden. Een mooie mix die ze dagelijks gebruiken om niet alleen cijfers, maar ook de ondernemer achter de cijfers te zien en begrijpen.

Wanneer u kiest voor de mannen van Zaken, kiest u voor betrokken, deskundige en mensgerichte professionals die veel meer aan uw bedrijf toevoegen dan alleen een kloppend balanstotaal.

  • Fred van Lieshout: ‘Het idee om samen te gaan werken is ooit ontstaan bij een bijeenkomst van een ondernemersvereniging. Daar bleek dat we op dezelfde manier tegen financiële dienstverlening aankijken. We benaderen ons vak niet alleen vanuit een financieel-economische oogpunt, maar juist ook vanuit het oogpunt van de ondernemer. We willen begrijpen wat een ondernemer beweegt en maken ons vak niet belangrijker dan het is. En zeker niet ingewikkelder. We spreken duidelijke taal.’

Ton Verbeek:‘We hebben onze kennis en ervaring opgedaan in zeer uiteenlopende bedrijven. Fred zijn wortels liggen in een familiebedrijf, waarin hij als financiële man midden in een echte ondernemerscultuur gewerkt heeft. Peter heeft zijn ervaring opgedaan in de financiële dienstverlening, onder andere als directeur van een bankfiliaal. En zelf was ik franchisenemer in de retail. Hoe verschillend onze achtergrond ook is, ondernemen komt in al onze cv’s voor. Dat maakt dat we voor onze klanten meer kunnen zijn dan alleen een administratiekantoor. We snappen wat het is om te ondernemen.’

  • Peter het Lam: ‘Onze werkwijze is heel helder. We bieden onze diensten modulair aan, tegen een eerlijke en vooraf afgesproken prijs. Onze klanten kiezen dus zelf waarvoor ze onze kennis en expertise inzetten en weten exact wat ze daarvoor moeten betalen. Naast puur uitvoerende werkzaamheden, zoals het doen van fiscale aangiften, merken we dat klanten ons met name inhuren voor het beter en dus efficiënter organiseren van de administratieve processen en het sparren over de ontwikkeling achter de cijfers. Of zoals een klant laatst tegen me zei: ‘jullie laten cijfers spreken.